Új arcok a Los Angeles-i olimpia szervezőbizottságában
Kevesebb, mint két héttel az NBCUniversal médiavállalattal kötött nyereségesnek tűnő együttműködés bejelentését követően, a 2028-as Los Angeles-i játékok szervezőbizottsága bővítette stábját.
Kevesebb, mint két héttel az NBCUniversal médiavállalattal kötött nyereségesnek tűnő együttműködés bejelentését követően, a 2028-as Los Angeles-i játékok szervezőbizottsága bővítette stábját.
A Los Angeles Times szerint a testület gazdasági főtisztviselője az NFL-ből ismert Brian Lafemina, a marketingesek főnöke pedig a Visánál már több olimpia koordinációjában is szerepet vállaló Amy Gleeson lesz. LA 2028 szervezői ezen felül bejelentették Nicole Jeter West, az Amerikai Tenisz Szövetség és New York Knicks korábbi marketingvezetőjének csatlakozását is, aki a szponzorációs stratégiákat fogja felügyelni.
„A sport és marketing világának leginnovatívabb elméit hoztuk a csapathoz. Hihetetlenül izgalmas időszak ez” – mondta Kathy Carter, a szervezőbizottság pénzügyi vezetője.
Az Egyesült Államok Olimpiai Bizottságával (USOC) együttműködő rendezőknek jelentős pénzügyi hátteret kell teremteniük, főleg a szponzorok és a jegyeladások révén. A legfrissebb becslések 6,2 milliárd dollárról szólnak, de ez a szám növekedhet a következő 9 évben. Ennek elérésében nyújthat komoly segítséget az NBCUniversal, amely szponzorként és közvetítőként is közreműködik majd a játékok alatt.
A partnerség magában foglal egy nyilvánosságra nem hozott pénzügyi kötelezettségvállalást, amely megnyugtathatja a játékok szervezőit. Céljuk ugyanis a 2,5 milliárd dolláros bevétel elérése hazai szponzorok által.
„Ilyet korábban egy médiapartner sem csinált. Ez igazán egyedi” – jegyezte meg erről korábban Casey Wasserman, a szervezőbizottság elnöke.
(Forrás: Los Angeles Times)
Keresés