Olimpiai szabályok, elvi állásfoglalások
NOB Közösségi Média-, Blog- és Internet Irányelvek a 2012-es londoni Olimpiai Játékok résztvevői és egyéb akkreditált személyek számára
A NOB ösztönzi és támogatja az Olimpiai Játékokon résztvevő sportolókat és egyéb akkreditált személyeket, hogy használják a „közösségi médiát”, hogy posztokat, blogbejegyzéseket írjanak és tweeteljenek élményeikről. Az ilyen tevékenységnek tiszteletben kell tartania az Olimpiai Chartát, és meg kell felelnie az alábbiaknak. Általánosságban véve a NOB szeretné, ha az emberek megosztanák élményeiket a közösségi médián keresztül. Alapszabályként a NOB minden közösségi média- és blogtevékenységet ösztönöz az Olimpiai Játékokon, amennyiben az nem kereskedelmi és/vagy hirdetési célt szolgál.
A NOB irányelvei itt olvashatóak
Az Olimpiai Charta 40.-es szabálya
Elvi állásfoglalás az "olimpia" szó és jelképek reklámban történő használatáról
2012. az olimpia éve, így számos ötlet merül fel az "olimpia" szó, vagy valamely jelképének felhasználására. Tekintettel arra, hogy ezek jogi védelem alatt állnak, a Magyar Olimpiai Bizottság és az Önszabályozó Reklám Testület közös állásfoglalást készített a kommunikációs szakma munkájának megkönnyítésére.
Az állásfoglalás teljes szövege itt olvasható
Keresés